چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 7 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
منتخب دیگران یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۸:۲۰:۰۴

با حضور معاون وزیر نفت
پروژه‌های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت
ایران دریلینگ: در ادامه سیصد و نهمین جلسه هیات مدیره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و با حضور مهندس رکن الدین جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران و معاونان ایشان، یکپارچگی و زنجیره تامین طرح‌هایی ازقبیل کارخانه NGL3100 و سایر پروژه‌های مرتب با آن به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، مهندس سلبعلی کریمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درباره محورهای این جلسه اظهار داشت: در این جلسه به بررسی تبادل نظر، حل و فصل مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های عمده ازجمله ساخت کارخانهNGL3100  پرداخته و همچنین مشکلات پروژه‌ها و قراردادهای سنواتی نیز بررسی و رهنمودهای لازم برای حل آن از  مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران  کسب شد. مهندس کریمی در رابطه با اهداف و برنامه‌های ساخت کارخانه NGL3100 اظهار داشت: این کارخانه به‌منظور جلوگیری از سوختن و جهت جمع‌آوری گازهای همراه میادین نفتی چشمه خوش، پایدار، پایدار غرب، دانان، دهلران، آذر و تامین بخشی از خوراک پتروشیمی دهلران در دستور کار قرار گرفته است.
 
محصولات آن مشتمل بر گاز متان، اتان، گاز مایع و نفتا می‌باشد. همچنین گاز ورودی به کارخانه  روزانه 260 میلیون فوت مکعب پیش‌بینی شده است. مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به حضور مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران و انجام بحث‌های عمیق و تخصصی تر طرح‌ها خاطر نشان کرد: حضور مهندس دلپریش و همکاران ایشان در این جلسه ،عمق و غنای بیشتری به  زمینه‌های تامین منابع مالی،  نحوه سرمایه‌گذاری و استراتژی اولویت بندی طرح‌ها و پروژه‌ها بخشید. در این زمینه  کلیه طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط به سرمایه‌گذاری مورد بازنگری قرار گرفته و با راهکار مشخص به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تقدیم می‌شو. به گزارش روابط‌ عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهندس کریمی از تهیه برنامه جامع  مدیریت‌های شرکت با محوریت استمرار تولید نفت و گاز خبر داد و تصریح کرد: در این برنامه (Total Plan)  برنامه‌ریزی لازم بین مدیریت‌های مختلف شرکت برای اجرای طرح و پروژه‌ها در راستای انجام ماموریت‌های سازمان تعریف شده که هدف آن ایجاد هماهنگی و همکاری بیشترآنها  در پیشبرد امور است.


  کد خبر : 530
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :